MÓJ KOSZYK

KOSZYK JEST PUSTY

MOJE ULUBIONE

PRZECHOWALNIA JEST PUSTA

Reklamacje i Zwroty

Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy  reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem oleksygosia@onet.pl lub w  formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię,  nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy  stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem  żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  Następnie należy odesłać reklamowany towar wraz z otrzymanym paragonem  na adres: Dekora Dom ul. Zegadłowicza 35 34-100 Wadowice  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zwroty:

Zwrot towaru bez uszkodzeń i śladu użytkowania . Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu .

 


Zapisz się do newslettera i odbierz 10% na pierwsze zakupy